DESIGN KAJEEN TILAUS- JA TOIMITUSEHDOT

VOIMASSA 1.11.2017 ALKAEN

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Design Kaje y-tunnus 2699860-6. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen verkkokaupasta

Tuotteet tilataan Design Kajeen verkkokaupan kautta osoitteesta www.designkaje.fi/kauppa siirtämällä valittu tuote ostoskoriin.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Design Kaje käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Tilaustyön tilaaminen

Tilaustyönä valmistettavasta tuotteesta tilaus tehdään ottamalla yhteyttä yhteydenottolomakkeella tai s-postitse jenni@designkaje.fi.

Tilaustyö voidaan valmistaa sinun omasta rakkaasta esineestäsi! Sinulla ei tarvitse olla tarkkaa käsitystä haluatko rakkaasta esineestäsi valaisimen vai korun. Lähettämällä kuvan esineestä voimme ideoita kanssasi yhdessä, mitä esineestä voisi luoda!

Omasta esineestä valmistettaessa esineen vahingoittumis- ja hajoamisriski ovat tilaajalla, tällainen tilanne on kuitenkin hyvin poikkeuksellinen. Design Kaje pyrkii informoimaan etukäteen mahdollisista riskeistä tilaustyön toteuttamisessa. Tyypillinen vahingoittumistilanne johtuu vanhan esineen haperoitumisesta niin, ettei sitä ole voinut havaita silmämääräisesti.

Joskus on vain idea, muttei materiaalia. Voit myös tiedustella löytyisikö meidän varastoista tarkoitukseesi sopivaa materiaalia, esimerkiksi astiakoruun tietyn Arabian sarjan sirpaleita.

Tilaustyöstä saat tarjouksen, joka sisältää hinta-arvion, toimituskulut sekä tilannetiedon toimitusajasta. Tilaustöissä annamme hinta-arvion, joka on hintahaitari, johon lopullinen hinta tulee sijoittumaan. Näin koska tilaustöissä tarkan hinnan määrittely etukäteen on vaikeaa, koska jokainen työ on uniikki ja etenkin vanhoja esineitä työstäessä saattaa olla hyvinkin suuria eroja ja yllätyksiä, jotka eivät näy päällepäin.

Asiakkaan tulee vahvistaa tilaus vastaamalla tarjous viestiin, jonka jälkeen tilaus lisätään jonoon, josta tilaustuotteet valmistetaan tilausjärjestyksessä. Keskimääräinen toimitusaika tilaustuotteissa on 2-4 viikkoa. Mikäli sinulla on erityistoiveita toimitusajan suhteen mainitse siitä tilauksessasi! Pyrimme tällöin huomioimaan toiveen parhaamme mukaan, jotta esimerkiksi lahjoiksi tilatut tuotteet valmistuvat ajoissa.

Maksujen välittäjä

Verkkokaupan maksujenvälityksen toteuttaa Checkout –maksupalvelu. Palvelun käyttäminen on turvallista ja helppoa, teet vain verkkokaupassa tilauksesi ja valitset haluamasi maksutavan. Käytössäsi on kaikkien pankkien maksupainikkeet ja maksusuoritus onnistuu myös yleisimmillä luottokorteilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Checkout on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu. Asiakas on yhteydessä Checkout -palvelun verkkosivuihin HTTPS suojatulla yhteydellä.

Lue lisää Checkout-palvelun käytöstä.

Maksutavat

Verkkopankkien verkkomaksupainikkeet

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut, joiden avulla kortinhaltijan henkilöllisyys todennetaan.

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

Pivo

Pivon verkkomaksupainike on Pivo-sovelluksessa toimiva palvelu, jolla maksaja voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään, Siirto-maksuna tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun Pivo-sovelluksessa tai Siirron tapauksessa muussa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

Tarkemmat käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot

Collector Yrityslasku

Tarjoamme myös yrityksille mahdollisuuden maksaa laskulla tai osamaksulla yhteistyössä Collector Bank AB:n kanssa. Yrityslaskun laskutuslisä on 4,95 €.

Tarkemmat ehdot ovat tarjolla Collectorin sivuilla.

Myymme tuotteitamme myös jälleenmyyjille tukkuhintaan, jos kiinnostuit ota yhteuttä: jenni@designkaje.fi

Tilaustöiden maksaminen

Tilaustyön valmistuttua asiakas saa tiedon tekstiviestillä. Tilaustöissä asiakas maksaa ja tarkastaa tuotteen noudettaessa, maksutapoina toimii käteinen sekä yleisimmät pankki- ja luottokortit.

Vaihtoehtoisesti postitettaessa tuote, asiakas saa tuotteesta kuvan hyväksyntää varten. Postitamme tuotteen, kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Emme toimita tuotteita postiennakolla. Maksusuoritukset osoitetaan tilille FI38 5419 0120 2530 95 Design Kaje, tilausvahvistuksen tietojen mukaisesti.

Yli 200€ arvoisissa tilaustöissä veloitamme 50% ennakkomaksun ja 50% kun asiakas on tarkastanut tuotteen.

Toimitusaika

Verkkokaupan tuotteiden toimitusaika vaihtelee toimitustavan mukaan 1-5 päivään. Postitamme tuotteita jokaisena arkipäivänä. Postitamme tuotteen, kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Pankkiyhteyksistä riippuen, siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.

Tilaustuotteissa keskimääräinen toimitusaika on 2-4 viikkoa, saat tarjouksen yhteydessä tiedon tilausjonomme tilanteesta. Vastaamalla tarjoukseen vahvistat tilauksen, jonka jälkeen tilaus lisätään jonoon, josta tilaustuotteet valmistetaan tilausjärjestyksessä. Postitamme tuotteen, kun maksusuoritus näkyy tilillämme. Pankkiyhteyksistä riippuen siihen kuluu 1-3 arkipäivää laskun maksamisesta.

Mikäli sinulla on jokin tietty määräaika, johon mennessä tuotteen tarvitset, mainitse siitä tilauksen yhteydessä! Teemme parhaamme toiveiden toteuttamiseksi, sillä kenellepä meistä ei olisi tuttua viimehetken lahjan hankinta.

Toimitustapa ja toimituskulut

Design Kaje toimittaa myymänsä tuotteet asiakkaalle kolmannen osapuolen kanssa tekemänsä kuljetussopimuksen perusteella.

Kuljetuskustannukset lisätään tilauksen hintaan. Kunkin tilauksen kuljetuskustannukset ilmenevät verkkokaupan Ostoskori-osiossa, josta voit valita sinulle sopivan vaihtoehdon.

Toimitamme tilaukset pakettina ja maksikirjeenä, vain pakettia voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus edellyttää “särkyvää” -pakettia, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu, kuljetusyrityksen voimassaolevien hintojen mukaan.

Design Kaje ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai viivästyneen toimituksen aiheuttamista välillisistä haitoista. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä jenni@designkaje.fi.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Ilmoita palautuksesta etukäteen osoitteeseen: jenni@designkaje.fi

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

• asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
• pankkitilinumerosi, sekä
• kopio Design Kajeen tilausvahvistuksesta

Palautusosoite:

Design Kaje
Annalankatu 2 c 3
60320 Seinäjoki

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Palautuskustannukset ovat asiakkaan vastuulla. Palautus oikeus ei koske tilaustyönä valmistettuja tuotteita!

Huomaa, että verkkokauppamme tuotteet on valmistettu vanhoista esineistä, joten niihin kuuluva ajanpatina sekä elämän jäljet, kuuluvat tuotteeseen ja ovat vain osa niiden luonnetta ja tarinaa!

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme 30 euron maksun.

Reklamaatio tilaustuotteissa

Tilaustuotteissa asiakas saa tarkistaa tuotteen noudettaessa. Tämän jälkeen tuotteesta ei voi reklamoida kuin myöhemmin ilmenneiden toimintahäiriöiden osalta, joita ei ole voinut todeta luovutushetkellä.

Postitettaessa tuote, asiakas saa tuotteesta kuvan ennen postitusta hyväksyntää varten. Asiakas on velvollinen tässä yhteydessä ilmoittamaan mahdollisista muutostoiveista. Tämän jälkeen tuotteesta ei voi reklamoida kuin myöhemmin ilmenneiden toimintahäiriöiden osalta, joita ei ole voinut todeta kuvasta tai mikäli tuote on vahingoittunut toimitettaessa.

Ongelmatilanteissa neuvomme mielellämme, joten ota rohkeasti yhteyttä: jenni@designkaje.fi

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen jenni@designkaje.fi

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postitettaessa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin tai matkahuollolle.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Kaikissa ongelmatilanteissa voit ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen jenni@designkaje.fi.